mandag 19. august 2013

Mens jeg er i gang ;)

Her kommer litt flere bilder av den "nye" stua mi :) er som sagt veldig fornøyd.. Det var sofaen som starta det hele.. Jeg tenkte hvis jeg først kjøper en sånn type sofa, så skal jeg oppgradere/ bytte ut MYE i stua :) og sånn ble det! 
Veggene er ikke helt ferdig, er ikke bare bare å henge opp noe her.. Betong vegger overalt! Så må fri til noen med ordentlig drill ;) så får jeg ordna det også etterhvert.. 


Jeg hadde åpne billy hyller her for noen uker siden.. Fikk til slutt nok av å se på alle bøkene og dvd'ene mine, og solgte dem på finn ;) alt går! :) :)
Så endte jeg opp på IKEA igjen, men kjøpte denne gangen litt mindre skaper med dører. Syns de ble kjempe fine. Fikk plass til mye! Og alt er gjemt bort.. Jippi!


Litt mer detaljer av det som er oppå skapet.. Deilig Woodwick lys <3 lukter i hele leiligheten nå :) hornet kjøpte jeg på kremmerhuset.. Elsker den! Så tøff :)


Kjøpt inn litt grønne planter.. Frisker opp stua skikkelig :)


Og så var det sofaen :) ikke helt ferdig med putevalget oppi den.. Men jobber med saken. De store putene med rosa kant har venninna mi sydd, med litt assistanse av meg ;) er kjempe glad i de <3

Kule gullflue puta <3 kjøpt hos kremmerhuset ;)


Har også en puff og to stoooore stoler som står i stua. Deilig deilig :) :) masse plass!


Og ett siste bilde av det runde stuebordet :) måtte bryte opp alt det firkanta. 

Det var det for denne gang :) 
Ha en fin kveld alle sammen! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar