onsdag 1. mai 2013

Forberedelse til bursdag :)

Idag har jeg vært og feiret en søt liten rampegutt som blir ett år om noen dager.
Jeg fant noen kjempe søte muffinsformer som jeg ville bruke til feiringen hans :)


Blå med stjerner og greier ;)

Det ble ikke muffins oppi, men kanelboller...



De er kanksje ikke så pene å se på, men gode er de! :)

Pakker hører jo med på en bursdag, og jeg hadde litt papir liggende hjemme som jeg synes er så tøft. Har rammet inn en bit inne på rommet til knøttet :) Det er søte små monstre på den med fine farger..



Og siden jeg ikke hadde noe kort, så brukte jeg like så godt en av mine favoritt duppedingser til å skrive på pakken :) syns nå det var ganske stilig jeg da!

Siden jeg ellers var i ett fargeglad hjørne så fikk også neglene mine en liten fargesplash til ære for bursdagsbarnet :)


Håper alle har hatt en fin fridag!

Klemmer m.j.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar