tirsdag 18. juni 2013

I mitt hus

Pakke fra bartebyen :) :) Dette er noe som jeg skal henge opp på veggen i stua.. Kjøpte to fra Keisernes Nye :) Kjøpte den første for noen uker siden, og nå ble det fler. Jippi! 



Det største huset er grått, ikke svart som det ser ut på bildet ;) 
Gleder meg til å henge de opp! Det er ikke bare bare å få gjort det, da veggene mine er i betong og mur.. Men det fikser seg ;) ordner seg for snille jenter har jeg hørt :) 


Takk igjen til Keiserne :) Alltid hyggelig å bestille varer hos dere!


Og i mitt hus skal det stå fiiine skatter! 
Her prøver jeg litt ut.. Hodeskallen og Woodwick lyset er fra Bellas Emne (Strømmen Storsenter). Vasen er fra Kremmerhuset. 
Lyset lukter utrolig godt! Og det lukter i hele leiligheten.. Jeg er imponert! Krokodillen måtte bare være med meg hjem, sånn er det bare. Kunne ikke forlate butikken uten den. Den var så stilig! Passet perfekt i husene mine :) 
Og en så kul ting fortjener litt ekstra oppmerksomhet..




Ha en fin kveld folkens!
Takk for at du så innom :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar