fredag 14. juni 2013

In the making, part 2

Da har jeg og Karianne kommet oss ett skritt videre i putetrekk lagingen :) to fine, freshe trekk som skal ut på verandaen er ferdig!! :)




Har ønska meg en pute med peace på lenge.. Så da måtte jeg ha ett lite ett på den første puta :) disse er i 40x40 og er kjempe fine ute på verandaen :) takk til snille, søte, flinke Karianne!!


Her jobbes det ;) 



Og det er denne supre symaskina vi bruker.. Jeg er mektig imponert over alle triksene denne maskina kan :) hvis jeg hadde sittet med den alene hadde jeg sikkert ikke skjønt noen ting.. Men heldigvis for meg så er jeg ikke alene :)


Her er en liten titt på en sofa vi har bestilt oss.. Denne kommer om en liten måned og da må alle puter være klare ;) lager så klart spesielt til den.. Kommer til å bli så bra!

Flere bilder kommer etterhvert som det blir ferdig ;) 

Ha en fin kveld!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar