fredag 21. juni 2013

Pretty in (neon)Pink

Ja... Da har jeg blitt bitt av neon basillen.. Og det i form av vakre, neon rosa blomster :) 
Men i bakhodet surrer også tankene rundt putetrekk med neon rosa og korall farget kant :) Så klart til grått, hvitt og sort..

Blomstene er inne på soverommet, stua og spisestuen, så kan mildt sagt si at det sprer seg ;)


Fine peoner :) 





I tilleg til fine blomster, så har jeg endelig fått tak i en lyslenke som jeg har hengt over speilet på soverommet. Denne er ifra Hübsch og er utrolig fin <3
Speilet henger over kommoden vår, og oppå den står det litt forksjellig. 
HAY hånden har funnet sin plass der med litt kurv og blomster til selskap.
Og myyyye smykker. Fikk ikke så veldig fine bilder av det.. Blir så mye forskjellig :(


Men litt kan dere få se ;) Dette er ett av to veldig fulle smykkestativ jeg har stående.. Jeg har måtte legge vekk en del, men her ute står favorittene og ting jeg bruker til hverdags.



Her er lyslenka med lysene skrudd på. Blir veldig koslig stemningslys på kveldene :)





Avslutter med noen blomster som skal finne veien til vasene på stua ;)

Ha en fin helg!
Jeg skal ut på road trip og gleder meg masse allerede ;) 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar