torsdag 13. juni 2013

In the making

Jeg skal prøve meg på å sy! Eller rettere sagt, venninna mi skal hjelpe meg å sy ;)
Jeg var på stoff og stil på alna og kom hjem med litt lekre tekstiler.. 


Dette skal ende opp som puter, liftgardiner og som hodegavl til senga! Jeg har litt å gjøre før permisjonen er ferdig.. Men det blir forhåpentligvis kjempe bra :) mye takket være venninna mi tenker jeg..



Disse tre skal bli putetrekk :) har falt for korall fargen <3 den er så fin. Og spesielt sammen med grått, sort og hvitt! Korall fargen var egentlig bare tiltenkt ut på verandaen, men vurderer litt å ta den i stua også.. Passet perfekt til sofaen jeg muligens skal kjøpe meg :)
Så får se om jeg ikke må ta en tur til å anskaffe litt mer av den nydelige fargen.

Kommer med bilder etterhvert som ting blir ferdig :)

Ha en fin dag!! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar