mandag 25. mars 2013

Ett lite glimt av spisestuen


Idag har jeg lyst å vise litt fra spisestuen :) og et par bilder fra stuen, igjen.. For har nemlig vært og handlet noen nye ting =D Som nevnt tidligere, så er jeg ørlite, bittelitt shopping avhengi ;)

Jeg var nemlig på lunsj med mamma og søsteren min her om dagen. Så når lunsjen var ferdig og lille gutt sov godt i vogna si, tuslet jeg rett og slett litt rundt i byen. Da befant jeg meg plutslig inne på på butikken "Ting" og tittet, og fant mye fint. Kontrollerte meg litt og plukket med meg noe av det som lommeboken og jeg ble enig om.


Mini Peace tegnet, lysestaken og kubbelyset ble med hjem. De fikk plass oppå peisen sammen med det andre fine som står der. Jeg synes lysestaken var så stilig! Den hadde en storesøster, spørs om ikke den må være med hjem også etterhvert.. 



Så fikk jeg også en ny pakke ifra Keiserens nye trær!
Fra dem så har ett par av tingene funnet vei inn på spisestuen.



På det første bildet av disse to, så er den stilige, litt kubistiske vasen bestilt ifra Keiserne, merket er Bloomingville. Og fjølen i teak alt står på er bestilt fra samme plass, men merket er HK Living.
Synes den fjølen er så fin! De fantes også i flere str. Så spørs om ikke det blir en bestilling til ifra Keiserne med noen fler ;) 
Ønsker meg egentlig ett som er litt størrelse på som jeg kunne brukt som fat på spisebordet. For nå syns jeg at jeg har altfor mye småting på bordet, så blir fort litt rotete å se på :( Men jeg får bare holde øynene oppe.

Avslutter med ett par bilder av hva som befinner seg på skjenken inne på spisestuen :)




Takk for at du så innom!

Klemmer fra m.j










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar