søndag 10. mars 2013

mix & match



Jeg liker veldig mye forskjellig stiler i interiør. Og hjemme hos meg er det en god blanding av flere stil retniner. I det siste så har jeg fått en forkjærlighet for det grafiske og helst sammen med det industrielle. Jeg synes det er stilig med de kontrastene man kan skape. Hvitt, sort, grått og kaste inn en farge som gult, turkis eller hvorfor ikke rosa? 
Jeg har så smått begynt å oppgradere det jeg har hjemme til en renere stil, som følger de to stilene jeg har nevnt. Soverommet er stedet jeg har begynt på blandt annet :)

(får bare unnskylde mobil blits her.. men sola var begynt å gå ned.. ;) )


Her skal jeg bygge på med flere rammer, (kanskje noen i sort..?) og bytte ut noe med bilder i sort/hvitt av sønnen min <3 og litt annet. Men det er en start :)




Og jeg elsker bokser!! Jeg kan ha bokser overalt i leiligheten.. Ikke noe problem! Disse er fra Søstrene Grene. Har enda flere av boksene deres. Klarte ikke holde meg til bare ett par stk ;)
Disse står da på kommoden inne på soverommet, og oppi de er det alt man trenger, men ikke vil ha fremme. Thank god for boxes. Vet ikke om det er andre som føler at en boks med lokk er absolutt noe av det beste man kan ha hjemme? 

I gangen har jeg gjort litt stikk imot hva man anbefaler om små rom. Jeg har malt veggene nesten svarte og har en kontrast vegg med sort tapet med gylne striper. Men jeg synes det ble bra, for jeg har brukt hvite detaljer for å løfte det opp og bryte opp det mørke.




Boksen på veggen i gangen skulle nå egentlig være til litt post og slikt.. Men den var nå veldig grei å putte Knøttet sine luer og diverse ting oppi. Like så greit, er veldig tilgjengelig og det er alltids en fordel.

De siste bildene går til stua. I sofaen, nærmere bestemt. Jeg har maaaaange puter i sofaen. Sånn er det når man jobber i interiør butikk, da bytter man tekstiler hele tiden. Hvertfall til hver sesong, og en ny innimellom det også. 95% av putene mine er fra Kremmerhuset. Har jobbet der i nesten 6 år, så det er nå ikke så rart ;) De har fått så mange fine nå.. Og jeg har fått med meg en hjem hvertfall av det nyeste.




Og her skal jeg også få inn mer av det grafiske etterhvert.. Men jeg får nesten ta dte en pute av gangen. Denne er fra Ikea :)

Da har dere fått sett litt mer av mitt lille hjem. 
Ønsker dere en kjempe fin kveld videre!

Klemmer fra m.j.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar