lørdag 30. mars 2013

Vårstemning

Idag har jeg, samboeren og knøttet vært ute og gått tur langs Aker Brygge i sola. Det var kjempe koslig og jeg glemte nesten at det fortsatt er snø rundt omkring. 
Vi satte oss ned på brygga og spiste softis og tittet utover vannet. Herlig! Man kan kose seg litt uten hytte i påsken også.. Men jeg tror neste år, så vil jeg komme meg til fjells. Blir litt enklere når knøttet er blitt litt større og kan være med ut også :) 


Og jeg måtte dra med meg enda flere blomster hjem.. Klarte ikke la vær når jeg gikk forbi Mester Grønn på togstasjonen. Blomstene ropte på meg :)


Har kjøpt nydelige Kirsebær grener, som jeg satte i store, fine vasen min fra Kremmerhuset.
Gleder meg til det kommer blomster på de! 


Kjøpte også noen fler ranunkler, men plukket også med meg noen andre søte blomster, som jeg ikke husker navnet på akkurat i nå :( men fine er de! :) Hadde ikke noen vase til de, men fant ett gammelt syltetøyglass i skapet og det passet kjempe fint syns jeg. Knøyt litt hyssing rundt, så ble det perfekt ;)


Her er den sammen med litt andre ting fra Kremmerhuset :)


Var på brukt og antikk messe i Lillestrøm ifjor og fikk dratt med meg denne gamle malerstigen hjem. Synes den passer kjempe godt inn på spistestua vår :) Og veldig grei å vise frem litt ting på.. Kan ikke stå så mye der ellers, siden vi har en katt som elsker å rive ned ting her hjemme.. Men men, den er fin uansett :)


Jeg må nesten sette denne vasen med blomster på bordet sammen med det andre :) Ellers så lever den ikke lenge.. Det er ikke så farlig, for den ser fin ut der også. Har mange steder å sette ting her i heimen, så aldri noe stress med det :)


Håper alle har en fin påske!!

Takk for at du så innom :)

Klemmer m.j.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar