onsdag 27. mars 2013

vaser, fler vaser og litt utenom

Jeg har funnet ut at jeg er veldig svak for vaser.. Stadig vekk finner jeg nye som jeg bare må ha med hjem. Jeg har vist noen av dem før. Men jeg tenkte å få ta litt bedre bilder av dem. For de er jo så fine :)


Disse er fra Keiserne, (merke Bloomingville). De er stilige og elegante på en gang syns jeg. Jeg elsker det strukturerte mønsteret <3 Kjøpte den først i hvitt, men ville ha den i gull til soverommet. Så da bestilte jeg så klart den også.. ;)


Fikk med meg noen vakre eucalyptus grener hjem idag som jeg syns passer perfekt oppi. Enkelt og pent :) Det enkle er ofte det beste, er det ikke så?


Denne skal inn i stua :)


Sammen med bladene, kom også noen nydelige ranunkler.. Jeg synes de er så fine og vårlige! Da jeg var ute idag så kvitret fuglene og solen skinte, fikk skikkelig vårstemning :)



Glemte å vise det fine dekor påskeegget jeg kjøpte her om dagen. Syns den passet perfekt med fjæregget og teakskålen :)


Var en liten tur innom Kremmerhuset på Byporten og handlet dette fine trekket og litt lys. Eller mange lys.. ;) Brenner lys hver dag, blir jo fortsatt litt mørkt på kveldene og det er alltid koslig med levende lys! 
Elsker de nøytrale fargene sammen, hvitt,grått, lin og mørk lin <3


Ønsker alle en god påske!

Klemmer fra m.j.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar